Global Certification Romania - Sesizari

Sesizari impotriva personalului GLOBAL CERTIFICATION ROMANIA

Daca un client are de formulat o sesizare impotriva oricarei persoane a GLOBAL CERTIFICATION ROMANIA aceasta trebuie formulata scris Directorului General. Daca in sesizare este implicat Directorul General,atunci acesta se va adresa direct GlobalGROUP UK.

Sesizari primite de la clienti

Toti clientii GLOBAL sunt rugati sa mentina inregistrari ale plangerilor si sesizarilor formulate impotriva lor de catre proprii clienti. Inregistrarile trebuie sa fie pastrate astfel incat sa fie puse la dispozitie in timpul vizitelor de evaluare pentru certificare sau supraveghere. Aceste inregistrari trebuie sa poata fi puse la dispozitia Conducerii GLOBAL, la cerere.

Sesizari primite la GLOBAL despre clienti

Daca sesizarea a fost primita la GLOBAL de catre utilizatorii serviciilor sau produselor rezultate in urma activitatii organizatiilor certificate de GLOBAL, aceasta va fi investigata si poate fi urmata de o vizita la client cu costuri suplimentare. Unde este posibil investigarea circumstantelor se va face cu atentie in timpul vizitei de supraveghere.

Feedback

Va rugam sa formulati orice comentariu, sugestie sau imbunatatire de la clientii nostrii privind calitatea serviciilor noastre,  fiind incantati sa le ascultam si sa le supunem atentiei noastre.